cheerchild

Direktlänk till inlägg 17 mars 2013

I want my happy ending..

Av Felicia - 17 mars 2013 14:33

Heej alla söta!! Vaknade tuup 12 idag efter en gruuuum kväll på minus 30 med Friidis, Ida åå Moa.. Känner dock int Moa såå good men helt grym efter det jag sett! :) Kolla även in www.svnberg.blogg.se !;) Nuu ää jag med friidis eftersom hon sleept over hos mii! :) Jag kan inte få ut videosar på bloggisen min så alla v-loggar kommer ut på min videofyme där jag heter Felicia rönnkvist :) Har tuup försökt lägga ut trebvideosar som ejj funkat :/ ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia - 14 april 2013 21:54

Heej har bestämt mig för att byta blogg.. Är nu på blogg.se och bloggen heter www.Flizorr.blogg.se Såå följ den nuu!! xoxo// Cheerchild...

Av Felicia - 6 april 2013 10:54

Heejj :) Idag ee det suuperfint väder!, :D Jiiipiii! Så jag och mammsi ska gå till mormor å morfar med Sally å sitta vid isen hela dagen:) Ska ta med syrrans kamera å filma/fota å göra en video av det :) Lägger ut den om så blir ;) Bloggar mer sen oc...

Av Felicia - 5 april 2013 20:09

Heej:) Nuu e jag hemma från luleå åå ee nöjd med de jag fått hem.. :) Hittade dock inget i det nya från året :) Tröja från HM 150kr, Svarta tygshorts från HM 50kr, Tubtopp från Cubus 150kr, Topp från kappahl tuup 50-100kr ;) Ska nog till lulå senare ...

Av Felicia - 5 april 2013 11:56

Heej :) Har kanske andvänt den rubriken before men, I don't care.. I love it! ;) Ska till luleå idag åå shoppa lite granna hoppas jag iaf:) Kommer videoblogg när jag kommer hem åå bilder å sånt på det jag handlat ofc;) Tänkte blogga igår men eftersom...

Av Felicia - 2 april 2013 23:37

Heeej!! :) Det var länge sen! ;) Joo nu har jag juu vart i fjällen sen i torsdags å vart ute med the skooter varje dag :) Idag har det tuup stormat men vi hittade vindskydd å var dere hele dan ;) Igår blev det långtur på ungefär 8 mil, dit å tillbax ...

Presentation


Heeej :) Jag ee Cheerchild, En tjej på 13 snart 14 år :) På this blogg skriver jag om min vardag med kompisar å Cheerleading! Saker som pyssel å det jag ritar kommer oxå med.. :) Hoppas du tyckte det lät intressant :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards