cheerchild

Alla inlägg under mars 2013

Av Felicia - 23 mars 2013 07:01

Heej :) Snabbt inlägg nurå. ;) Ska till bagarstugan med laget.. Eller seniorerna egentligen så :) Det e eftersom min mammsi å pappsi tog tuup på seej the responsibility för den.. :/ Såå baka hela dan åå sen till kalix åå fira farmor :) Igår var vi på bioo med Samme min brorsa eftersom han har fyllt år .. Först på waldorf, En asian resturante ;) Åå efter det en film som hette "Mördaren ljuger aldrig ensam" Den var jättedålig!! :/ Alla vi 5 som gick höll på att skratta ihjäl oss när vi gick home ;) Såå nee gå inte på den :D Men maten var riktigt goo ;) Bloggar kanske mer sen:D xoxo//Cheerchild<3

Ps:Lägger ut en bild på seniorerna me eftersom jag ska med deem too the bagarstuga ;)

Av Felicia - 20 mars 2013 16:40

Heej bloggis läsare! ;) Vart i skoolan nu å sett på lite gossip girl :) Nu bli det snart middag å seen träning:) Men kommer sitta som "benchwarmer" today eftersom att jag int känner mig såådär bra ;) Åå till er som tror att cheerleading ee tjejjor i korta kjolar som står å hejar bredvid en match.. Tänk om å se den här filmen! ;D http://m.youtube.com/watch?v=VdKSA_0Y7IY Deen ee såå bra å snacka om att ni inte kan göra samma sak! :) Soo proud to be a cheerleader! :D Men kanske göör en bideoblogg imorn :) xoxo//Cheerchild<3

Av Felicia - 20 mars 2013 07:16

Tjaaoo! :) Har ju inte bloggat på ett tag men funderar på att göra lite moore videobloggs istället eftersom det går faster :) Då ee ju the problemo kvar att doom bara kommer utt på videofyme å inte på bloggisen :( Jag ska försöka få ut videosar på bloggen men dee e inte så leet för mii :) Ska nuu till skollan å ikväll bli de träning men eftersom att jag vaknade upp i morse å ee ännu mer förkyld än igår så kanske jag avstår :/ Bloggar näär jag kommer hem om jag hinner ;) xoxo//Cheerchild<3

Av Felicia - 17 mars 2013 22:30

Heej :) Nuu e det så att jag råkade ta bort en kommentar jag fick av Ida men skriver den here! Tuup så här "Jaa skitkul igår!;) Loveyouguys!:) " Åå mitt svar var det jag ville skriva åå det ee Jaa!:) Loveyoutoo! :)<3

Av Felicia - 17 mars 2013 14:33

Heej alla söta!! Vaknade tuup 12 idag efter en gruuuum kväll på minus 30 med Friidis, Ida åå Moa.. Känner dock int Moa såå good men helt grym efter det jag sett! :) Kolla även in www.svnberg.blogg.se !;) Nuu ää jag med friidis eftersom hon sleept over hos mii! :) Jag kan inte få ut videosar på bloggisen min så alla v-loggar kommer ut på min videofyme där jag heter Felicia rönnkvist :) Har tuup försökt lägga ut trebvideosar som ejj funkat :/ ;)

Av Felicia - 17 mars 2013 14:33

Heej alla söta!! Vaknade tuup 12 idag efter en gruuuum kväll på minus 30 med Friidis, Ida åå Moa.. Känner dock int Moa såå good men helt grym efter det jag sett! :) Kolla även in www.svnberg.blogg.se !;) Nuu ää jag med friidis eftersom hon sleept over hos mii! :) Jag kan inte få ut videosar på bloggisen min så alla v-loggar kommer ut på min videofyme där jag heter Felicia rönnkvist :) Har tuup försökt lägga ut trebvideosar som ejj funkat :/ ;)

Av Felicia - 16 mars 2013 17:26

Heej:) Suupersnabbt inlägg here! Tänkte bara seeja att jag nu åker mot minus 30!! :D Förkyld men taggad! :)

Av Felicia - 16 mars 2013 16:09

Heejpåeer! :) Nu ee det tuup 2 timmisar kvar too minus 30! ;) Ska fixa håret å sminka mi nu å sen blii det middag :) The only problemoo ee att jag mår skit :/ Är tuup väldigt förkyld åå hoppas jag inte somnar eller döör ikväll ;D Gick åå la miig halv 10 igår för att ååårka men vaknade då halv 9 :/ Dåå vart det amerikanska pancakes till frulle å suuper mummigt e ju det! :) I fredags var jag oxå med Linn å Ammiz å vi försökte lära Linnis the cup song :) Video kanske kommer på hur det gick :) Har juu oxå nästan lovat att lägga ut video när jag och Cornelia köörde cup song men vill hellre göö en nyy med henne å lägga ut den men har tuuvär int vart med henne :) xoxo//Cheerchild<3

Presentation


Heeej :) Jag ee Cheerchild, En tjej på 13 snart 14 år :) På this blogg skriver jag om min vardag med kompisar å Cheerleading! Saker som pyssel å det jag ritar kommer oxå med.. :) Hoppas du tyckte det lät intressant :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards